Send linket til app

Sundhed & Fitness Foto og video
Forfatter: SCA AB
Gratis

I Libero Klubbens app har vi samlet alt ét sted. Følg udviklingen som gravid uge for uge med Liberos smarte gravidkalender og beregn terminsdatoen. Scan dine blekoder, lav en fotobog, læs tips og fakta, chat med andre forældre om graviditet og meget mere.

Det er gratis at blive medlem, og du får masser af gode råd fra Liberos eksperter. Vidste du for eksempel, at Libero Klubben har sin egen jordemoder? Du kan også chatte om graviditet og babyer i vores populære forældreforum og invitere din partner ind, hvor I kan dele en fælles tidslinje i appen.

//
Du scanner blekoder fra alle dine Libero pakker med mobilkameraet og gemmer dem hurtigt i appen. I shoppen kan du vælge mellem fine ting til dit barn. Du kan bytte koderne til alt fra legetøj til tøj.

Du laver din egen fotobog med alle de værdifulde øjeblikke, som du har gemt. På tidslinjen samler du nemt billeder, hændelser og fremskridt fra de små. Du kan invitere og følge alle dine gravide venner og venner med børn samtidigt i appen, eller hvorfor ikke dele en fælles tidslinje med din partner.
I gravidkalenderen findes også graviditetsberegneren, hvor du kan beregne terminsdato, graviditetsuge og meget mere. Fordelen sammenlignet med andre baby- og graviditetsapps er helt enkelt, at Libero Klubbens app samler alt på ét sted:

• Graviditetskalender – uge for uge
• Alt-i-en graviditetsapp
• Masser af gode råd og fakta fra Liberos eksperter
• Libero Klubbens egen jordemoder
• Inviter din partner til at dele en tidslinje
• Del din graviditet med personligt filter
• Forummet Forældresnak
• Scan og gem nemt dine koder i appen
• Gem hændelser og lav fotobog
• Graviditetsberegner
• Vemåler